Bingel wordt continu verbeterd. Als Bingel door onderhoudswerken of onvoorziene omstandigheden niet bereikbaar is, informeren we je hierover op deze pagina. Updates en onderhoud plannen we indien mogelijk aan het einde van de middag, in het weekend of in een schoolvakantie om de overlast zoveel mogelijk te beperken.

Er is momenteel geen storing.

Methode Korte omschrijving Datum melding Status Datum opgelost
Alle methodes Storingscode 503 08-04-2024 8.12 Het issue is verholpen 08-04-2024-8.30
Bingel software Bij het opstarten van de Bingel software komt een 503 foutmelding in beeld 29-03-2024 08.00 uur Het issue is verholpen 29-03-2024 08.30 uur
Toetssoftware De digitale toetsen kunnen op dit moment niet geladen worden. 27-03-2024 9.30 Het issue is verholpen 27-03-2024 10.05
Toetssoftware De digitale toetsen kunnen op dit moment niet geladen worden. 25-03-2024 09.00 uur Het issue is verholpen 25-3-2024

Bekijk ook onze systeemeisen.

Storing melden

Ervaar je een storing, maar staat deze niet in het overzicht? Meld de storing dan bij ons.

Storing melden

Service levels

Elke maand rapporteren wij onze service levels en performance van onze methodes.

Bekijk de service levels

Kom je er niet uit?

Bekijk de veelgestelde vragen op onze pagina over inloggen. Of neem contact op met onze service-afdeling.

Stuur een mail

Mail ons

Bel ons

We zijn er voor je op werkdagen van 8.00 uur tot 17.00 uur voor vragen over inloggen, storingen en onderhoud. Vanaf 8.30 uur tot 17:00 uur kun je terecht voor andere vragen

Bel ons op 073 628 8722

Twitter

We zijn online op werkdagen van 8.00 - 17.00 uur.

@malmberghelpt