Malmberg streeft naar een maximale beschikbaarheid van het digitale lesmateriaal en naar een uitstekende service via haar diverse Helpdesk kanalen; telefoon, e-mail en twitter. De servicelevels worden strak gemonitord en er zijn heldere procedures ontwikkeld om zo snel mogelijk te schakelen in het geval van calamiteiten. Het digitale lesmateriaal bestaat grotendeels uit online applicaties. Vanzelfsprekend worden onze applicaties regelmatig van onderhoud voorzien, onder andere: functionele releases, updates en inhoudelijke actualisatie. Ten slotte is de beschikbaarheid van het digitale lesmateriaal voor leerlingen en docenten mede afhankelijk van de lokale systeem- en netwerk-situatie op school en/of thuis, hierbij zijn de overige schakels in de digitale educatieve keten ook bepalend (bv. Kennisnet Entree, educatieve dienstverlener).
Download het service level documentMalmberg hanteert de volgende service levels:
In onderstaande tabel staan de service levels per maand:
Maand | Service level beschikbaarheid systemen | Service levels Helpdesk |
---|---|---|
Januari 2021 | >99,5% behaald | alle kpi's behaald |
December 2020 | >99,5% behaald | alle kpi's behaald |
November 2020 | >99,5% behaald | alle kpi's behaald |
Oktober 2020 | >99,5% behaald | alle kpi's behaald |
September 2020 | >99,5% behaald | alle kpi's behaald |
Augustus 2020 | >99,5% behaald | alle kpi's behaald |
Juli 2020 | >99,5% behaald | alle kpi's behaald |
Juni 2020 | >99,5 % behaald | alle kpi's behaald |
Mei 2020 | >99,5% behaald | Bingel 96,76% : Op 11 mei is Bingel enkele uren uit de lucht geweest vanwege een grote storing. Op 12 mei was Bingel weer bereikbaar. | alle kpi's behaald |
April 2020 | >99,5% behaald | alle kpi's behaald |
Maart 2020 | >99,5% behaald | alle kpi's behaald |
Februari 2020 | >99,5% behaald | alle kpi's behaald |
Januari 2020 | >99,5% behaald | alle kpi's behaald |