Na klar!

methode Duits onderbouw
methode Duits onderbouw
Sterker in de wereld staan!
Direct aan de slag, direct resultaat!
Voor je leerlingen is het Duits, zeker in het begin, nog onbekend en onbemind. Als docent Duits sta je vaak voor de uitdaging om leerlingen te motiveren en te laten ervaren wat de taal allemaal te bieden heeft. Na klar helpt je daarbij en geeft op een inspirerende manier inzicht in het land, taal en cultuur. Dat maakt leerlingen niet alleen taalkrachtiger, het versterkt hun internationaal besef. Het vergroot hun zelfbewustzijn zodat ze sterker in de wereld staan. Met Na Klar ga je gelijk aan de slag en duik je met je leerlingen in de taal en het land. Direct aan de slag, direct resultaat!
Nieuwe releases
Na klar leerjaar 1 en 2 zijn vernieuwd en leverbaar per 1 juni. Bekijk hier alvast de bladerboeken van delen A en B. Wil je een goed beeld krijgen van Na klar tijdens de oriëntatie? Dan kun je de huidige methode aanvragen als beoordelingsexemplaar, deze geeft een goed beeld. Heb je inhoudelijke vragen? Bel gerust met onze methodespecialist!
De structuur van de methode is helder en overzichtelijk. Na klar! heeft een duidelijke opbouw van deelopdrachten naar een eindopdracht. Elk hoofdstuk bevat extra trainers waarmee leerlingen aan een sterke basis bouwen. Met deze basis ontwikkelen ze het vertrouwen om direct te communiceren in het Duits. Daarnaast wordt het lesmateriaal continue aangevuld met actuele opdrachten en leuke lesopeners. Kijk maar eens op: actueel.malmberg.nl
Met Na klar maak je een reis door steden als Berlijn, Hamburg, Zürich en Keulen. In de verschillende hoofdstukken komen eigentijdse en verrassende onderwerpen aan bod, zoals Mikrohäuser auf Berliner Dächern, dj Robin Schulz, de werking van een Flughafen en het vertalen van een songtekst. Zo wordt er steeds verbinding gemaakt met de leerlingen en hun leefwereld. De taal komt tot leven en leerlingen worden gemotiveerd de taal echt te gaan gebruiken en de volgende stap te zetten in hun taalontwikkeling.
We nemen leerlingen serieus en bieden ze de mogelijkheid om veel te leren, met - waar nodig - extra ondersteuning. Bij elke vaardigheidsles zorgen we voor extra uitdaging zodat iedere leerling mee kan doen op zijn eigen niveau. Daarnaast oefenen de leerlingen met de adaptieve grammaticatrainer Versterk jezelf precies die onderwerpen waarin ze minder goed zijn. Daarnaast zijn alle niveaus van Na klar! optimaal op elkaar afgestemd, waardoor een leerling gemakkelijk kan overstappen naar een ander niveau.
Na klar geeft op een inspirerende manier inzicht in de taal en cultuur van ons buurland en handelspartner. Dat maakt leerlingen niet alleen taalkrachtiger, maar het versterkt hun internationaal besef en vergroot hun zelfbewustzijn. Zo kunnen ze sterker in de wereld staan en het zelfvertrouwen ontwikkelen om helder en natuurlijk te communiceren in het Duits.
Plan een online afspraak in met methodespecialist Pieter Knipping
om samen door de methode te gaan.
Kijk in zijn agenda en plan een afspraak in wanneer het jou uitkomt.
Benieuwd hoe het lesmateriaal van Na klar! eruitziet? Blader dan door het lesmateriaal en bekijk de video over de online leeromgeving.
Na klar! onderbouw is een MAX-methode. MAX staat voor onze nieuwe blended lesmethodes die altijd up-to-date zijn. Met een MAX-methode mogen leerlingen hun boeken houden en krijgen ze altijd toegang tot de online leeromgeving. Boek en online versterken elkaar. De verschillende keuzemogelijkheden maken blended leren betaalbaar voor iedere school.
Je kiest voor een afname van 2,4 of 6 jaar en betaalt één prijs per leerling per jaar. Je leerlingen ontvangen een boek en een leerlinglicentie voor de online leeromgeving.
“Het is fijn om in het boek te mogen schrijven omdat leerlingen dan teksten kunnen bewerken zoals onderstrepen of vertalingen op kunnen schrijven. “
"Het feit dat het één overzichtelijk boek (tekst- en werkboek in één) spreekt ons aan."
Vraag beoordelingsmateriaal aan en ontdek Na klar! bij jou in de klas.
Neem contact op met Chris Vennix of een van onze andere methodespecialisten.