Bingel wordt continu verbeterd. Als Bingel door onderhoudswerken of onvoorziene omstandigheden niet bereikbaar is, informeren we je hierover op deze pagina. Updates en onderhoud plannen we indien mogelijk aan het einde van de middag, in het weekend of in een schoolvakantie om de overlast zoveel mogelijk te beperken.

De onderwijsvrije periode (22 juli tot en met 11 augustus) benutten wij voor noodzakelijk onderhoud aan onze systemen. In deze periode kan onze software verminderd beschikbaar zijn. Excuses voor het ongemak.

Methode Korte omschrijving Datum melding Status Datum opgelost
Alle methodes Melding Browser wordt niet ondersteund' 26-6-2024 8.05 Het issue is verholpen 26-6-2024 16.00
Resultatenkoppeling Resultaten die in de resultatenmonitor zijn ingevoerd of digitale toetsen die zijn vrijgegeven worden niet zichtbaar in ParnasSys. 24-5-2024 16.30 uur Het issue is verholpen. Toetsresultaten die nog niet zichtbaar zijn in ParnasSys moeten opnieuw opgeslagen worden. Volg hiervoor de stappen die in de volgende link staan: https://help.bao.malmberg.nl/hc/nl/articles/25446225865873-Toetsresultaten-opnieuw-opslaan 27-05-2024 14.00 uur
Alle methodes Storingscode 503 08-04-2024 8.12 Het issue is verholpen 08-04-2024-8.30

Bekijk ook onze systeemeisen.

Storing melden

Ervaar je een storing, maar staat deze niet in het overzicht? Meld de storing dan bij ons.

Storing melden

Service levels

Elke maand rapporteren wij onze service levels en performance van onze methodes.

Bekijk de service levels

Kom je er niet uit?

Bekijk de veelgestelde vragen op onze pagina over inloggen. Of neem contact op met onze service-afdeling.

Stuur een mail

Mail ons

Bel ons

We zijn er voor je op werkdagen van 8.00 uur tot 17.00 uur voor vragen over inloggen, storingen en onderhoud. Vanaf 8.30 uur tot 17:00 uur kun je terecht voor andere vragen

Bel ons op 073 628 8722

Twitter

We zijn online op werkdagen van 8.00 - 17.00 uur.

@malmberghelpt