Bingel wordt continu verbeterd. Als Bingel door onderhoudswerken of onvoorziene omstandigheden niet bereikbaar is, informeren we je hierover op deze pagina. Updates en onderhoud plannen we indien mogelijk aan het einde van de middag, in het weekend of in een schoolvakantie om de overlast zoveel mogelijk te beperken.

Er zijn momenteel geen storingen

Methode Korte omschrijving Datum Status
Alle methodes Door een vernieuwing in de beheeromgeving van Malmberg kan er een foutmelding in beeld komen tijdens het opstarten van de methodesoftware: 'Oeps, deze pagina kon niet worden gevonden'. Verwijder je cookies en probeer opnieuw in te loggen. Let op, selecteer bij periode ALLES of de GEHELE TIJD. Lost dit het probleem niet op, neem contact op met de helpdesk van Malmberg. Klik hier om de cookies te verwijderen. Bij het voor de eerste maal inloggen in de software
Alle methodes De eerste toetsmomenten staan voor de deur. Controleer daarom of de resultatenkoppeling met het LVS (ParnasSys, EasyRapport en Momento) ook nog aanstaat in de Malmberg beheer omgeving. Mocht dit niet het geval zijn, maak de koppeling dan (opnieuw) aan voordat er resultaten worden ingevoerd. Klik hier voor het maken van de koppeling.

Bekijk ook onze systeemeisen.

Storing melden

Ervaar je een storing, maar staat deze niet in het overzicht? Meld de storing dan bij ons.

Storing melden

Service levels

Elke maand rapporteren wij onze service levels en performance van onze methodes.

Bekijk de service levels

Kom je er niet uit?

Bekijk de veelgestelde vragen op onze pagina over inloggen. Of neem contact op met onze service-afdeling.

Stuur een mail

Mail ons

Bel ons

We zijn er voor je op werkdagen van 8.00 uur tot 17.00 uur voor vragen over inloggen, storingen en onderhoud. Vanaf 8.30 uur tot 17:00 uur kun je terecht voor andere vragen

Bel ons op 073 628 8722

Twitter

We zijn online op werkdagen van 8.00 - 17.00 uur.

@malmberghelpt