Medewerker Helpdesk
Educatieve uitgeverij Malmberg ontwikkelt leermethoden, toetsen, een onderwijsplatform en support via digitale leerplatformen en boeken. Met deze leeroplossingen draagt Malmberg bij aan een blijvende ontwikkeling van het onderwijs. De uitgeverij ziet het als haar taak leerkrachten en docenten te ondersteunen binnen de dagelijkse lespraktijk zodat zij les kunnen geven én inzicht kunnen krijgen en iedere leerling zich kan ontplooien. Samen bouwen we verder aan het onderwijs van vandaag en morgen.
Malmberg is onderdeel van Sanoma Learning, een toonaangevende Europese aanbieder van zowel gedrukte als digitale leeroplossingen. Sanoma Learning bestaat uit acht bedrijven in zeven Europese landen: Nederland, België, Polen, Spanje, Finland, Zweden, Italië en Duitsland. Sanoma Learning is onderdeel van Sanoma, een koploper in consumentenmedia en educatie in Europa.
Word jij Malmberg?
Medewerker Helpdesk (32-36 uur)
Wat ga je doen als Medewerker Helpdesk?
Je biedt gebruikers telefonisch, per e-mail en chat ondersteuning bij de toegang tot en het gebruik van de digitale methodes, zodat zij snel en goed geholpen worden. Daarmee lever je een belangrijke bijdrage aan onze klanttevredenheid. Dit doe je binnen een team van gemotiveerde collega’s waarbij we samen voor de beste service gaan. Vind jij het leuk om mensen te helpen? Lees dan snel verder!
Wat wij bieden:
- Je werkt in een gezellig team op een leuke afdeling.
- Je wordt voorbereid door middel van een inwerktraject op locatie.
- Een leuke baan voor onbepaalde tijd met veel afwisseling en verantwoordelijkheid.
Wat wij vragen:
- Je hebt een HBO werk- en denkniveau.
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
- Flexibiliteit om indien nodig thuis te kunnen werken.
- Je bent klant- en servicegericht, proactief en denkt in oplossingen.
- Je bent stressbestendig.
- Je hebt affiniteit met IT.
- Kennis van het onderwijs en het Nederlandse onderwijssysteem is een pre.
Ben je enthousiast geworden?
Als deze uitdagende positie jou aanspreekt, nodigen we je uit om jouw cv en motivatiebrief uiterlijk vóór te sturen naar vacatures@malmberg.nl Beschrijf hierin wat wij van jou mogen verwachten als Medewerker Helpdesk. We kijken ernaar uit om van jou te horen en de mogelijkheid te bespreken om samen te werken.
Heb je inhoudelijke vragen over de functie? Neem dan contact op met Sylvia Kerkhofs, Manager Klantenservice, sylvia.kerkhofs@malmberg.nl of 06 - 30579874. Voor vragen met betrekking tot de sollicitatieprocedure kun je terecht bij Peter Hoogewoning, Corporate Recruiter, op 06 – 3190 2156.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt absoluut niet op prijs gesteld.