Management Assistent

Wie zijn wij?

Sanoma Learning ondersteunt dagelijks ruim 20 miljoen leerlingen in twaalf Europese landen. Met onze leerproducten en- diensten kunnen leraren het talent van elk kind ten volle ontwikkelen. We bieden gedrukt en digitaal studiemateriaal, evenals digitale leer- en educatieplatformen voor basis, middelbaar en mbo-onderwijs. Onze methodieken worden ontwikkeld aan de hand van diepgaande docent- en studentinzichten, waarmee we hun behoeften echt begrijpen. Dankzij de combinatie van onze educatieve technologieën en pedagogische expertise, ontwikkelen we producten en diensten met de grootste impact in onderwijs

Wat ga je doen als Management Assistent?

Jij bent in de eerste plaats de assistent van de Managing Director van onze Sanoma Learning België-Nederland organisatie (BeNe). Je ondersteunt met agendabeheer en je coördineert board meetings. Hiernaast ben je verantwoordelijk voor het agendabeheer van de Finance Director en de Director School Management Solutions. Je stuurt twee Office Support medewerkers aan en bent daarbij naast jouw secretariële, organisatorische en administratieve werkzaamheden verantwoordelijk voor het coördineren van de facilitaire aangelegenheden binnen Sanoma Learning BeNe.

Een concrete greep uit jouw werkzaamheden als Management Assistent:

  • Organisatorische ondersteuning van de Managing Director België-Nederland;
  • Het agendabeheer van een tweetal overige directieleden;
  • Aansturing van twee office support medewerkers;
  • Het zorgdragen voor het digitale proces van contractondertekening;
  • Het verzorgen van buiten- en binnenlandse reizen;
  • Het organiseren van digitale en externe vergaderingen en personeelsbijeenkomsten;
  • Wagenparkbeheer;
  • Coördinatie facilitaire zaken binnen de BeNe regio.

Je werkt in deze functie volledig zelfstandig en kan zowel vanuit huis als op onze locaties werken, waarbij je voornamelijk in Ede werkzaam zal zijn.

Wat zoeken wij in onze nieuwe collega?

In de functie van Management Assistent ga je proactief om met zaken die je signaleert en kun je goed met vertrouwelijke informatie omgaan, hiernaast heb je een sterk aanpassingsvermogen. Jij past bij Sanoma Learning als je energie krijgt van verandering én graag werkt in een resultaatgerichte omgeving.

Concreet zien wij graag het volgende terug:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Enkele jaren ervaring in een vergelijkbare rol, waarbij we graag terugzien dat je eerder verantwoordelijkheid hebt gedragen voor het agendabeheer voor meerdere personen;
  • Jij haalt jouw voldoening uit planmatig werken en het stroomlijnen van organisatorische en administratieve processen;
  • Leidinggevende ervaring is een pre, een taak- resultaat en mensgerichte houding vinden wij echter belangrijker;
  • Kennis van MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • Een beschikbaarheid van minimaal 32 uur in de week, waarbij onze voorkeur ligt bij een beschikbaarheid van 40 uur in de week.

Wat bieden wij jou in de rol van Management Assistent?

Werken bij Sanoma Learning betekent werken voor een organisatie die gedreven is om elke dag een bijdrage te leveren aan het onderwijs van morgen. Deze positieve energie voel je dan ook binnen iedere afdeling. Daarnaast bieden wij jou:

  • Een baan met verantwoordelijkheid waaraan je in grote mate zelf invulling kan gaan geven;
  • Een jaarcontract met de intentie om hierna over te gaan op een vast contract;
  • Een passend salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een prettige werksfeer in een dynamische werkomgeving;
  • Een laptop van de zaak;
  • Opleiding- en doorgroeimogelijkheden;
  • Goede reiskostenregeling.

En nu?

Heb je interesse in deze leuke, uitdagende baan? Solliciteer dan direct door jouw cv te sturen naar martijn.degans@sanoma.com! Voor vragen kan je ook contact met mij opnemen via 0623011601. Tot snel!.

Deel op LinkedIn Deel op Facebook