Search

Alles over inloggen

Voortgezet onderwijs

Veelgestelde vragen over inloggen

Hoe log ik in via een Entree-account?

Instructie inloggen docent Entree.

Meer informatie

Kan ik inloggen via Entree in plaats van via de ELO?

Ja, je kunt ook inloggen via Entree.  

Heb je de licentie al geactiveerd via de ELO?
Dan kun je de activeringscode niet meer gebruiken in Entree. Wij kunnen de licentie wel koppelen aan je Entree-account. Maak eerst een Entree-account aan en log hier eenmalig op in. Neem daarna contact op ons op. Dan maken we het voor je in orde. 

Heb je de licentie nog niet geactiveerd?
Houd dan tijdens het activeren van de licentie (eerste gebruik) de ELO van je school gesloten. Anders ontstaat een verkeerde koppeling. 

Kan ik mijn nieuwe activeringscode via mijn huidige Entree-account activeren?

Ja, hiervoor hoef je geen nieuw Entree-account aan te maken.

Ik ben de inloggegevens (gebruikersnaam en/of wachtwoord) van mijn Entree-account kwijt/vergeten.

Elk Entree-account is in beheer bij Kennisnet, daar kun je een nieuw wachtwoord aanvragen. Je ontvangt dan een e-mail van Kennisnet met een instructie om je wachtwoord te wijzigen. In deze e-mail staat ook je gebruikersnaam.

Weet je niet welk e-mailadres bij je Entree-account hoort? Neem dan telefonisch contact op met Kennisnet: 0800 321 22 33.

Ik wil mijn persoonlijke gegevens, gebruikersnaam of wachtwoord van mijn Entree-account wijzigen, hoe doe ik dat?

Je kunt je persoonlijke gegevens en het wachtwoord van je Entree-account wijzigen op de website van Kennisnet. Het is niet mogelijk om de gebruikersnaam van je Entree-account aan te passen.

Heb je hulp nodig? Neem dan contact op met Kennisnet. Bel: 0800 321 22 33

Toon alle gestelde vragen

Er staat geen toegangslinkje in de ELO.

Is het digitale lesmateriaal wel besteld maar staat er geen linkje klaar in de ELO? Neem dan contact op met de ELO-beheerder van je school. Aan het begin van het schooljaar heeft de beheerder een instructie ontvangen van de ELO-leverancier. Helaas kan Malmberg geen toegangslinkjes in de ELO plaatsen.

Een ELO-beheerder kan handmatig een toegangslinkje plaatsen in de ELO. Óf hij kan handmatig een linkje plaatsen. Dit linkje ziet er als volgt uit: www.toegang.malmberg.nl/EAN Het EAN moet verwijzen naar de bestelde docentenlicentie.

Voorbeeld: Docent heeft de onderstaande licentie besteld: Biologie voor jou (7e ed) docentlicentie onderbouw met EAN: 9789034583086

Het linkje dat in de ELO geplaatst moet worden is dan: www.toegang.malmberg.nl/9789034583086

Heeft de ELO-beheerder nog vragen over het plaatsen van linkjes? Dan kan hij contact opnemen met de ELO-leverancier. Bekijk het overzicht met contactgegevens.

Hoe log ik in via de ELO?

Instructie inloggen docent ELO.

Meer informatie

Hoe plaats ik een toegangslinkje in de ELO?

De ELO-beheerder bij jou op school kan linkjes in de ELO plaatsen. Aan het begin van het schooljaar heeft de beheerder een instructie ontvangen van de ELO-leverancier. Helaas kan Malmberg geen toegangslinkjes in de ELO plaatsen.

Een ELO-beheerder kan een toegangslinkje plaatsen via de linkjesservice in de ELO. Óf hij kan handmatig een linkje plaatsen. Dit linkje ziet er als volgt uit: www.toegang.malmberg.nl/EAN
Het EAN moet verwijzen naar de bestelde docentenlicentie.

Voorbeeld: Docent heeft de onderstaande licentie besteld: Biologie voor jou (7e ed) docentlicentie onderbouw met EAN: 9789034583086

Het linkje dat in de ELO geplaatst moet worden is dan: www.toegang.malmberg.nl/9789034583086

Heeft de ELO-beheerder nog vrage over het plaatsen van linkjes? Dan kan hij contact opnemen met de ELO-leverancier. Bekijk het overzicht met contactgegevens.

Kan ik inloggen via Entree in plaats van via de ELO?

Ja, je kunt ook inloggen via Entree.  

Heb je de licentie al geactiveerd via de ELO?
Dan kun je de activeringscode niet meer gebruiken in Entree. Wij kunnen de licentie wel koppelen aan je Entree-account. Maak eerst een Entree-account aan en log hier eenmalig op in. Neem daarna contact op ons op. Dan maken we het voor je in orde. 

Heb je de licentie nog niet geactiveerd?
Houd dan tijdens het activeren van de licentie (eerste gebruik) de ELO van je school gesloten. Anders ontstaat een verkeerde koppeling. 

Wanneer ik inlog via de ELO verschijnt er na het klikken op de toegangslink een Entree inlogscherm.

Dit probleem komt soms voor bij het inloggen via de iPad. Volg onderstaande stappen. 

1. Ga naar ‘Instellingen’ op de iPad.
2. Ga naar ‘Safari’.
3. Onder ‘Algemeen’ zie je ‘Blokkeer pop-ups’, zorg dat dit uit staat.
4. Onder ‘Privacy en beveiliging’ zie je 'Blokkeer cookies', selecteer ‘Sta altijd toe’.
5. Ga terug naar ‘Safari’ onder instellingen en kies ‘Wis geschiedenis en websitedata’.
6. Druk op ‘Wis’.
7. Sluit de Safari browser volledig af door dubbel te klikken op de home-knop en Safari naar boven te swipen.
8. Open een nieuwe pagina van Safari en log opnieuw in.

Heb je hulp nodig? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.

Toon alle gestelde vragen

Hoe moeten mijn leerlingen inloggen op het digitale lesmateriaal?

Hoe moeten mijn leerlingen inloggen op het digitale lesmateriaal?

Een school kiest een van de drie onderstaande manieren om leerlingen toegang te geven tot het digitale lesmateriaal.

Weet je niet welke keus de school heeft gemaakt? Dan kan de coördinator digitaal lesmateriaal bij jou op de school je hierbij helpen. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

Een paar leerlingen kunnen nog niet inloggen op het digitale lesmateriaal via de ELO.

Dit kan verschillende oorzaken hebben.
Controleer:

1. Of de licentie voor deze leerling is besteld. Niet besteld? Neem dan contact op met de distributeur / schoolboekhandel.
2. Of het linkje in de ELO staat. Geen linkje? Neem contact op met de coördinator directe toegang / ELO-beheerder bij jouw op school.
3. Of het in een andere browser wel lukt om in te loggen (bijvoorbeeld in Google Chrome, Internet Explorer, Firefox, Safari)
4. Of het helpt om de cookies te verwijderen en opnieuw in te loggen 

Heb je hulp nodig? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

Toon alle gestelde vragen

Bij het invoeren van mijn activeringscode verschijnt een foutmelding.

- Controleer of je geen typefout hebt gemaakt. 
- Controleer of de ingevoerde code begint met MB18 of AP18. Codes beginnend met MB17 of AP17 zijn van vorig schooljaar en verlopen. Bestel een nieuwe licentie in onze webshop.
- Controleer of de code niet in gebruik is. Een code kan maar eenmalig en door één docent geactiveerd worden. 

Is de code al in gebruik door een collega? Dan kun je via onze webshop een eigen licentie bestellen. 

Het komt ook voor dat een docent de code al heeft geactiveerd via een Entree-account en vervolgens via de ELO wil inloggen. De code is dan al gekoppeld aan het Entree-account. Neem in dat geval contact met ons op. We lossen dit graag voor je op.

Na inloggen zie ik ineens geen licenties meer staan.

Dit kan te maken met de cookies die op je computer zijn opgeslagen. 
Het verwijderen van de cookies kan dit probleem verhelpen. 

Meer informatie

Na inloggen wordt opnieuw om een activeringscode gevraagd. Maar deze werkt niet meer.

Dit kan te maken met de cookies die op je computer zijn opgeslagen. 
Het verwijderen van de cookies kan dit probleem verhelpen. 

Meer informatie
Toon alle gestelde vragen

Kom je er niet uit?



Stuur een mail

We antwoorden zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 3 werkdagen.

Mail ons



Bel ons

We zijn er voor je op werkdagen van 8.00 - 17.00 uur voor vragen over inloggen, storingen en onderhoud. Vanaf 8.30 uur kun je terecht voor andere vragen

Bel ons op 073 628 8766



Twitter

We zijn online op werkdagen van 8.00 - 17.00 uur.

@malmberghelpt