HR Support Officer

Onderwijs is belangrijk, het doet er toe. Uitgeverij Malmberg is de drijvende kracht achter inspirerende methodes voor het basisonderwijs, voortgezet onderwijs en MBO, die leraar en leerling helpen in de ontwikkeling van talenten, kennis en vaardigheden. Onze medewerkers leveren een belangrijke bijdrage aan de ontwikkeling van het onderwijs.Om snel in te kunnen spelen op nieuwe wensen van leraren en leerlingen gebruiken we de nieuwste tooling en werken we samen in multidisciplinaire agile teams. Malmberg is onderdeel van Sanoma Learning, actief in twaalf Europese landen.

Voor de afdeling HR zoeken wij per direct een:

HR Support Officer
(36 uur)

Het team
De HR Support Officer is onderdeel van het HR-team van BeNe en van het Global HR- Team. Je rapporteert voor nu aan de HRD van BeNe (België en Nederland). Je bent werkzaam voor verschillende werkmaatschappijen van Sanoma Learning in Nederland, met focus op Malmberg.

Je werk

  • Verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van alle personeelsmutaties met betrekking tot in- door- en uitstroom in Workday;
  • Ondersteuning van het HR-team, secretarieel, administratief en bij projecten;
  • Toepassen van de wet- en regelgeving, de cao en verschillende arbeidsvoorwaardenregelingen, up-to-date houden van het HR-handboek;
  • Vraagbaak (via Ask HR, ticketing system to come) voor medewerkers en managers op het gebied van alle arbeidsvoorwaardelijke aspecten;
  • Opleveren van diverse rapportages, fte, analyses en data vanuit Workday;
  • Ruime kennis, wet- en regelgeving met betrekking tot payroll;
  • Contactpersoon voor externe leveranciers en stakeholders zoals met externe salarisverwerkingsproviders, arbodienst, leaseorganisatie, pensioenfonds, UWV, pensioenfonds etc.;
  • Procesmatig begeleiden van de jaarlijkse HR-cyclus (salarisverhogingen, bonussysteem, etc.);
  • Key user van diverse HR-tools (Workday, Studytube, Persoonlijk Keuze Budget systeem);
  • Projectondersteuning bij projecten van de afdeling HR BeNe/Global.

Je profiel

  • Een afgeronde HBO/MBO-niveau 4 opleiding (HRM, Personeelsadministratie, Bedrijfsadministratie, Bedrijfskunde of Bedrijfseconomie);
  • 4 - 6 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie op een HR-administratie en bent cijfermatig ingesteld;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Kennis van en ervaring met Workday is een must;
  • Ruime kennis van Excel (draaitabellen, formules, filters en macro's);
  • Je bent een positieve energieke zelfstarter, in staat om zelfstandig te werken;
  • Je kunt goed prioriteren en omgaan met werkdruk;
  • Pikt makkelijk signalen op uit de organisatie en acteert daar tijdig op.

Ons aanbod

  • Een tijdelijk dienstverband van 36 uur per week met de intentie op een dienstverband van onbepaalde tijd. Startdatum is zo spoedig mogelijk;
  • Het salaris bedraagt minimaal € 2.772,39 en maximaal € 3.745,89 bruto per maand bij een fulltime (36 uur per week) dienstverband, met daar bovenop vakantietoeslag en 6% eindejaarsuitkering;
  • Persoonlijk keuzebudget;
  • Een leuke werksfeer in een dynamisch team waar samenwerking voorop staat;
  • Voldoende mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen!

        Ben je enthousiast geworden?
        Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jolanda Lehmann, Senior HR Business Partner, op 06-53480144. Voor vragen met betrekking tot de sollicitatieprocedure kun je terecht bij Peter Hoogewoning, Corporate Recruiter, op 06-31902156. Schriftelijke sollicitaties, cv en motivatiebrief kun je tot en met 31 januari 2023 sturen aan vacatures@malmberg.nl.

        De vacature wordt tegelijkertijd intern en extern uitgezet, interne kandidaten genieten voorrang in de procedure. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.