Malmberg heeft serviceverlening hoog in het vaandel.

We zien het als onze taak jullie te ondersteunen zodat jullie het beste onderwijs kunnen geven. En leerlingen het beste uit zichzelf kunnen halen.

  • We streven ernaar om je snel en professioneel te ondersteunen, of het nu gaat om bestellen, inloggen of het gebruik van onze methoden.

  • We bieden verschillende kanalen om antwoorden op je vragen te krijgen zodat je de manier kunt kiezen die jou het beste uitkomt op het moment dat jou schikt.

  • En we willen onze serviceverlening steeds beter maken.

Daarom zijn we altijd blij met jouw feedback!

Resultaat tevredenheidsmeting mei 2022

De tevredenheid over de ondersteuning is dit jaar door jullie beoordeeld met een 8, persoonlijke ondersteuning een 8.3 en klantvriendelijkheid een 8.8. Daar zijn we trots op! We hebben naast mooie complimenten ook veel tips en suggesties mogen ontvangen. Die nemen we weer mee naar het nieuwe schooljaar om onze ondersteuning weer te verbeteren.

Heb je bijvoorbeeld onze nieuwe start schooljaar checklist al gedownload?

Bedankt voor jullie feedback!

Bedankt voor jullie feedback: klantvriendelijkheid 9 en begeleiding van de start van het schooljaar 8,2!

Dit zeggen jullie over je lesmethode & service van Malmberg!