Search

Alles over inloggen

Hulp bij inloggen

Veelgestelde vragen over inloggen

Hoe log ik in op mijn Entree-account?

Hoe log ik in op mijn Entree-account?

Volg de volgende stappen:

  • Ga direct naar www.startmalmbergmbo.nl.
  • Kies voor Log in met je Entree-account.
  • Log in met je gegevens van je Entree-account.
  • Je hebt nu toegang tot het lesmateriaal.

Hoe log ik in op mijn schoolaccount?

Hoe log ik in op mijn schoolaccount?

Op school kun je direct inloggen via je ELO. Of volg de volgende stappen:

  • Ga direct naar www.startmalmbergmbo.nl.
  • Kies voor Log in met je schoolaccount en kies je school.
  • Klik op Onthouden en op Verder.
  • Log in met je gegevens van school.
  • Je hebt nu toegang tot het lesmateriaal.

Ik ben de inloggegevens van mijn Entree-account kwijt/vergeten.

Ik ben de inloggegevens van mijn Entree-account kwijt/vergeten.

Volg de volgende stappen:

  • Ga direct naar www.startmalmbergmbo.nl.
  • Klik op Log in met je Entree-account en klik op Verder.
  • Kies voor Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?.

Je ontvangt dan een e-mail met instructies van Kennisnet.

Heb je de mail niet ontvangen? Kijk dan of de e-mail bij je spam/ongewenste e-mail terecht is gekomen. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met Kennisnet Support. Stuur een e-mail naar: support@kennisnet.nl of bel: 0800 321 2233.

Let op! Maak geen nieuw Entree-account aan. Anders raak je de resultaten en voortgangsrapporten uit eerdere jaren kwijt.

Ik ben de inloggegevens van mijn schoolaccount kwijt/vergeten.

Ik ben de inloggegevens van mijn schoolaccount kwijt/vergeten.

Neem contact op met de ICT-afdeling bij jou op school. Zij hebben je inloggegevens in beheer.

Let op! Maak geen nieuw Entree-account aan. Anders raak je de resultaten en voortgangsrapporten uit eerdere jaren kwijt.

Ik ben ingelogd, maar ik zie mijn licentie niet staan.

Ik ben ingelogd, maar ik zie mijn licentie niet staan.

Log in met het account waarmee je je licentie besteld hebt. Op dit account staat de licentie namelijk voor je klaar.

Als je licentie verlopen is, kan je via onze webshop een nieuwe licentie bestellen/verlengen.

Toon alle gestelde vragen

Kom je er niet uit?



Stuur een mail

We antwoorden zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 3 werkdagen.

Mail ons



Bel ons

We zijn er voor je op werkdagen van 8.00 - 17.00 uur voor vragen over inloggen, storingen en onderhoud. Vanaf 8.30 uur kun je terecht voor andere vragen

Bel ons op 073 628 8788



Twitter

We zijn online op werkdagen van 8.00 - 17.00 uur.

@malmberghelpt