Search

Alles over oriëntatie nieuwe methode

basisonderwijs

Veelgestelde vragen over oriëntatie nieuwe methode

Leveren jullie ook zichtzendingen of brochures in de vakanties?

Nee, tijdens schoolvakanties leveren wij geen zichtzendingen of brochures. Maar je kunt de brochures wel downloaden op deze site bij de betreffende methodes.

Wat is de levertijd van een zichtzending of brochure?

De levertijd van een bestelling is maximaal 5 werkdagen, mits de materialen op voorraad zijn.

Hoe kan ik een zichtzending laten ophalen?

Hoe kan ik een zichtzending laten ophalen?

Als je dit formulier invult, dan haalt een koerier de zichtzending zo snel mogelijk gratis op.

Hoe lang mag ik een zichtzending houden?

Hoe lang mag ik een zichtzending houden?

Je mag de zichtzending 3 maanden ter beoordeling houden. Heb je de zichtzending voldoende kunnen bekijken? Laat hem dan gratis ophalen. Als je dit formulier invult, dan haalt een koerier de zichtzending zo snel mogelijk op.

Hoe lang loopt een proefabonnement en eindigt dit automatisch?

De meeste software van Malmberg kun je 3 maanden gratis uitproberen. Het proefabonnement loopt daarna automatisch af.

Kan ik voor alle software een proefabonnement aanvragen?

Nee, het is niet mogelijk om een proefabonnement voor een licentie per kind aan te vragen. Je kunt een proefabonnement wel voor meerdere jaargroepen aanvragen en dan met één of enkele leerlingen uitproberen.

Hoe kan ik een zichtzending / brochure aanvragen?

Hoe kan ik een zichtzending / brochure aanvragen?

Nederlandse basisscholen kunnen via de methodepagina's op www.malmberg.nl een zichtzending aanvragen. Hier zijn ook de brochures te downloaden. Belgische basisscholen kunnen alleen telefonisch of per e-mail een zichtzending aanvragen.

Scholen uit andere landen kunnen via de schoolleverancier een zichtzending aanvragen.

Toon alle gestelde vragen

Kom je er niet uit?



Stuur een mail

We antwoorden zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 3 werkdagen.

Mail ons



Bel ons

We zijn er voor je op werkdagen van 8.00 - 17.00 uur voor vragen over inloggen, storingen en onderhoud. Vanaf 8.30 uur kun je terecht voor andere vragen

Bel ons op 073 628 8722



Twitter

We zijn online op werkdagen van 8.00 - 17.00 uur.

@malmberghelpt