Ontvangen van lesmateriaal vertraagd
Tijdens de start van het schooljaar ontvingen we signalen waaruit bleek dat het bestellen en leveren van lesmateriaal anders liep dan gepland, en dit vertaalt zich nu in een 7.5 tot 7.9 tevredenheid over dit onderwerp. We leggen de lat op onze dienstverlening hoog (minimaal een 8) en we nemen jullie signalen daarom serieus. En daarom willen we dit ook toelichten.
Wat was er aan de hand?
Sommige educatieve dienstverleners kampten met een personeelstekort vanwege de Coronapandemie.
Maar Malmberg sprong bij waar kon. We leverden actief licenties voor de online leeromgeving zodat leerlingen online konden opstarten.
In sommige gevallen was de vraag naar bepaalde lesmaterialen hoger dan verwacht door het extra geld dat ter beschikking kwam bij scholen door het Nationaal Programma Onderwijs. Op een enkele titel na heeft Malmberg alles tijdig kunnen uitleveren.
Ondervind je in de toekomst een vertraging op je bestelde lesmateriaal, neem dan contact op met je educatieve dienstverlener. Voor andere vragen staan we voor je klaar.