Bestelling of factuur

Heeft u een vraag over uw bestelling, levering, factuur en retouren? Hieronder vindt u de meest gestelde vragen en antwoorden.

Contact
Staat uw vraag er niet bij? Dan kunt u terecht bij afdeling Klantenservice Administratie. Stuur een e-mail, of bel 073 628 8766. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 8.30 en 17.00 uur.

Kies een onderwerp:



Vragen over ASSU

Terug naar bovenTerug naar boven

 

 

 

Vragen over bestellen

Terug naar bovenTerug naar boven

 

 

 

Vragen over leveren

Terug naar bovenTerug naar boven



Vragen over retourneren

  • Kan ik boeken of licenties retour sturen?
    Ja, u kunt alleen geen proeflicenties, beoordelingspakketten en marketing producten retoursturen. De retouraanvraag dient wel binnen 14 kalanderdagen, na ontvangst van het bij Malmberg bestelde materiaal, te worden ingediend. Dit dient u per e-mail te doen via de afdeling Klantenservice Administratie.
  • Ik heb een beschadigd boek ontvangen.
    Wanneer u een beschadigd boek heeft ontvangen, dan dient u dit binnen 14 kalenderdagen te melden. Wanneer u een beschadigd boek heeft ontvangen van Malmberg, kunt u contact opnemen met de afdeling Klantenservice Administratie. Wanneer de bestelling bij een schoolboekhandel is besteld, kunt u met de desbetreffende schoolboekhandel contact opnemen.

    Wanneer Klantenservice Administratie de retouraanvraag heeft verwerkt, ontvangt u een retourbon. Stuur het beschadigde boek, met de retourbon, naar het aangegeven adres. Zodra het boek ontvangen en gecontroleerd is, ontvangt u een nieuw exemplaar.
  • Ik heb een misdruk ontvangen.
    Wanneer u constateert dat u een misdruk heeft ontvangen kan u per e-mail contact opnemen met Malmberg. U kunt dit doen met de afdeling Klantenservice Administratie. Dit geldt alleen wanneer het een rechtstreekse bestelling is bij Malmberg.

    Wanneer het materiaal bij een schoolboekhandel is besteld, kunt u met de betreffende schoolboekhandel contact opnemen.
  • Ik heb een verkeerd boek besteld.
    Wanneer u verkeerde boeken heeft besteld, dan kunt u dit binnen 14 kalenderdagen melden. Dit dient u te doen via de afdeling Klantenservice Administratie per e-mail.

    Het is niet mogelijke om te gebruikersexemplaren te retourneren wanneer u verkeerde boeken heeft besteld.

    Wanneer Klantenservice Administratie de retouraanvraag heeft verwerkt, ontvangt u een retourbon. Stuur de boeken, met de retourbon, naar het aangegeven adres. Zodra de boeken zijn ontvangen door Malmberg vindt er binnen 30 een creditering plaats. Een creditnota volgt naar het eerder opgegeven facturatie adres van de school. De creditering geldt alleen voor de artikelen die wij retour hebben ontvangen.

    Om de juiste boeken te krijgen, dient u een nieuwe bestelling te plaatsen. Dit kan via de webshop of per e-mail.
  • Ik heb een verkeerde licentie besteld.
    Wanneer u een verkeerde licentie heeft besteld, dan kunt u dit binnen 14 kalenderdagen melden. Dit dient u te doen via de afdeling Klantenservice Administratie per e-mail. De licentie wordt dan binnen 2 werkdagen ingetrokken. Er vindt dan binnen 30 dagen een creditering plaats. Een creditnota volgt naar het eerder opgegeven facturatie adres van de school. De creditering geldt alleen voor de licentie(s) die wij hebben ingetrokken.

    Om de juiste licentie te krijgen dient u een nieuwe bestelling te plaatsen. Dit kan via de webshop of per e-mail.
  • Ik heb een boek teveel besteld.
    Wanneer u boeken teveel heeft besteld, dan kunt u dit binnen 14 kalenderdagen melden. Dit dient u te doen via de afdeling Klantenservice Administratie per e-mail.

    Wanneer Klantenservice Administratie de retouraanvraag heeft verwerkt, ontvangt u een retourbon. Stuur de boeken, met de retourbon, naar het aangegeven adres. Zodra de boeken zijn ontvangen door Malmberg vindt er binnen 30 een creditering plaats. Een creditnota volgt naar het eerder opgegeven facturatie adres van de school. De creditering geldt alleen voor de artikelen die wij retour hebben ontvangen.

    Het is niet mogelijke om te gebruikersexemplaren te retourneren wanneer u te veel boeken heeft besteld.
  • Ik heb een licentie teveel besteld.
    Wanneer u een licentie teveel heeft besteld, dan kunt u dit binnen 14 kalenderdagen melden. Dit dient u te doen via de afdeling Klantenservice Administratie per e-mail. De licentie wordt dan binnen 2 werkdagen ingetrokken. Er vindt dan binnen 30 dagen een creditering plaats. Een creditnota volgt naar het eerder opgegeven facturatie adres van de school. De creditering geldt alleen voor de licentie(s) die wij hebben ingetrokken.
  • Ik heb een ander(e) licentie en/of boek ontvangen dan ik besteld heb.
    Onder bepaalde voorwaarden mogen artikelen geretourneerd worden (misdruk, beschadiging, verkeerde artikel). Hiervoor dient u per e-mail een retourbon aan te vragen via de afdeling Klantenservice Administratie per e-mail. Met vermelding van de ISB-Nummer(s) of artikelnummer(s).
  • Ik heb een boek of licentie bij een schoolboekhandel besteld, kan ik deze ook aan jullie retour sturen?
    Nee, dat is niet mogelijk. Boeken en/of licenties die u bij een schoolboekhandel heeft besteld kunt u niet retourneren aan Malmberg.
Terug naar bovenTerug naar boven

 

 

 

Een moment geduld aub...
Uw winkelwagen is nog leeg.