Onderzoek Malmberg Helpdesk

Welkom bij dit onderzoek van de Malmberg Helpdesk!

Recent heeft u contact gehad met de Malmberg Helpdesk. Graag willen we van u weten hoe u dit contact heeft ervaren. Het beantwoorden van de vragen duurt 1 à 2 minuten.


1. Bent u werkzaam in het:


2. Manier waarop u contact hebt gehad met de Helpdesk:


3. De Helpdesk is over het algemeen goed bereikbaar:


4. De Malmberg Helpdesk is een centraal punt voor vragen:


5. De medewerkers van de Helpdesk bezitten de juiste kennis en vaardigheden om vragen te beantwoorden:


6. De medewerkers van de Helpdesk staan mij vriendelijk te woord:


7. De Malmberg Helpdesk heeft een volledig antwoord gegeven op mijn vraag:


8. Ik ben tevreden over de termijn waarbinnen ik antwoord gekregen heb op mijn vraag:


9. De Malmberg Helpdesk komt haar afspraken vrijwel altijd na:


10. De dienstverlening van Malmberg voldoet aan mijn verwachtingen:


11. Tot slot: Heeft u verder nog opmerkingen of suggesties zodat wij de service aan onze klanten nog verder kunnen verbeteren?


12. Heeft u aanvullende opmerkingen naar aanleiding van voorgaande vragen?


13. Welk rapportcijfer geeft u aan de Malmberg Helpdesk?

Een moment geduld aub...
Uw winkelwagen is nog leeg.